KLINIKKEN NYHAVN 165555 1616

Zoneterapi

ZONETERAPI arbejder ud fra den tankegang, at kroppen virker som et energi kredsløb, og hvis bare ét led i kredsløbet svækkes, bringer det ubalance i kroppen. Denne ubalance viser sig tit som smerter el. symptomer. I fod zoneterapi er hele kroppen afspejlet i reflekszoner under fødderne. Ved at behandle disse zoner kan man påvirke kroppens enkelte organer, muskler, nervebaner cg rette op på den ubalance, som smerter eller spændinger er symptomer på. Man kan faktisk betragte zoneterapi, som en gang indvendig rengøring. De mange affaldsstoffer, som gennem årerne aflejres i kroppen, svækker bl.a. organer, og hæmmer de naturlige processer i kroppen, hvilket mange gange kan føre til forskellige lidelser. Med Zoneterapi kan man udrense kroppen og bringe denne i balance igen.

Alle har gavn af zoneterapi, også spædbørn og børn, hvor f.eks. kolik, fordøjelsesproblemer, ufrivillig vandladning og søvn problemer behandles med success.

song lee nielsen zoneterapeut massoer klinikken nyhavn16

Song Lee Nielsen

UDDANNELSE
• Uddannet fysiurgisk sportsmassør v. Dueholm Massageskole, 1998