KLINIKKEN NYHAVN 165555 1616

Zoneterapi

ZONETERAPI arbejder ud fra den tankegang, at kroppen virker som et energi kredsløb, og hvis bare ét led i kredsløbet svækkes, bringer det ubalance i kroppen. Denne ubalance viser sig tit som smerter el. symptomer. I fod zoneterapi er hele kroppen afspejlet i reflekszoner under fødderne. Ved at behandle disse zoner kan man påvirke kroppens enkelte organer, muskler, nervebaner cg rette op på den ubalance, som smerter eller spændinger er symptomer på. Man kan faktisk betragte zoneterapi, som en gang indvendig rengøring. De mange affaldsstoffer, som gennem årerne aflejres i kroppen, svækker bl.a. organer, og hæmmer de naturlige processer i kroppen, hvilket mange gange kan føre til forskellige lidelser. Med Zoneterapi kan man udrense kroppen og bringe denne i balance igen.

Alle har gavn af zoneterapi, også spædbørn og børn, hvor f.eks. kolik, fordøjelsesproblemer, ufrivillig vandladning og søvn problemer behandles med success.

song lee nielsen zoneterapeut massoer klinikken nyhavn16

Anette Plum

UDDANNELSE
• Uddannet zoneterapeut fra Den Danske Zoneterapeutskole 2017
• Uddannet fysiurgisk massør fra Den Danske Zoneterapeutskole 2018

TIDLIGERE ARBEJDE
• Arbejdet i byggebranchen siden 1997
• Arbejder som zoneterapeut og fysiurgisk massør i egen klinik i Nødebo

lars henrik lundsgaard kraniesakral terapeut klinikken nyhavn16.jpg

Lars Henrik Lundsgaard

UDDANNELSE
• Uddannet FDZ-zonetrapeut 2002, uddannet i Neuromuskulær Reflkszoneterapi (Ove Bonnesen 2003)

ANDRE UDDANNELSER
• Grunduddannelse i kinesisk medicin/akupunktur (Akupunkturakademiet Aarhus 2004)
• Shiatsu-terapeut (Copenhagen School of Shiatsu 2003)
• Kraniosakralterapeut. Uddannet hos Upledger Institute, Scandinavia.
• Uddannet journalist. Danmarks Journalisthøjskole, 1993
• Uddannet kok (Restaurant Under Lindetræet, Odense 1983) Jobs i Danmark, USA, Frankrig, Israel.

TIDLIGERE ARBEJDE
• Ansættelser hos TV 2, DR TV, Nordisk Film, M.fl.

UNDERVISNING
• Kurser i ernæringsterapi (Center for Ernæring og Terapi), kursus i fysiologisk massage.
• Specialkurser i behandling af børn og spædbørn, ryg,lænd,skuldre, nakke, anatomi og immunforsvar hos Institut for Kranio-sakral Terapi.